Warning: Declaration of All_in_One_SEO_Pack::get_current_options($opts = Array, $location = NULL, $defaults = NULL) should be compatible with All_in_One_SEO_Pack_Module::get_current_options($opts = Array, $location = NULL, $defaults = NULL, $post = NULL) in /wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/aioseop_class.php on line 708
Program szkolenia • Skuteczne Negocjacje

Program szkolenia

Program szkolenia

Moduł 1 – Czym jest skuteczna komunikacja z klientem?

Jak przygotować się do rozmów ?

Czym jest subiektywna mapa odbioru rzeczywistości?

Moduł 2 – Jak złapać pierwszy kontakt z klientem i go nie stracić?

Strategie budowania szybkiego kontaktu z klientem.

Rola zmysłów w skutecznej komunikacji z klientem.

Moduł 3 – Sztuka zadawania pytań.

Jak rozmawiać z klientem?

Rodzaje pytań: dopełniające, rozstrzygające, sugerujące, refleksyjne, hipotetyczne, naprowadzające, implikujące potwierdzenie i inne.

Moduł 4 – Ukryte sugestie.

Jak w sposób niezauważalny przemycać do wiadomości klienta ważne dla nas informacje?

Presupozycje nt. świadomości, pozornego wyboru, zmiany czasu.

Moduł 5 – Typologia klienta.

Metaprogramy kluczem do filtrów decyzyjnych Twojego klienta.

Metaprogramy: podobieństwa-różnice, autorytet zewnętrzny – wewnętrzny, dążenie – unikanie, procedury – opcje.

Moduł 6 – Odpieranie zastrzeżeń klienta.

Jak sobie radzić z zastrzeżeniami ze strony klienta?

– ukryte wątpliwości,

– brak potrzeby,

– zastrzeżenia finansowe,

– wymówki,

– zastrzeżenia do produktu bądź usługi.

Strategie odpierania zastrzeżeń

– strategia aikido,

– strategia czasownikowa,

– trójkąt zastrzeżeń.

Moduł 7 – Podsumowanie zdobytej wiedzy

Egzamin

 

Leave a Reply