Warning: Declaration of All_in_One_SEO_Pack::get_current_options($opts = Array, $location = NULL, $defaults = NULL) should be compatible with All_in_One_SEO_Pack_Module::get_current_options($opts = Array, $location = NULL, $defaults = NULL, $post = NULL) in /wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/aioseop_class.php on line 708
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/aioseop_class.php:12) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1648
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/aioseop_class.php:12) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1648
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/aioseop_class.php:12) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1648
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/aioseop_class.php:12) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1648
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/aioseop_class.php:12) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1648
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/aioseop_class.php:12) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1648
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/aioseop_class.php:12) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1648
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /wp-content/plugins/all-in-one-seo-pack/aioseop_class.php:12) in /wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1648
{"id":21,"date":"2013-06-29T10:04:29","date_gmt":"2013-06-29T08:04:29","guid":{"rendered":"http:\/\/azuri.home.pl\/negocjacje\/?page_id=21"},"modified":"2013-07-06T01:13:06","modified_gmt":"2013-07-05T23:13:06","slug":"program-zajec","status":"publish","type":"page","link":"http:\/\/www.skutecznenegocjacje.com.pl\/szkolenie\/program-zajec\/","title":{"rendered":"program zaj\u0119\u0107"},"content":{"rendered":" <\/p>\n
Modu\u0142 wst\u0119pny<\/span>
\n<\/span>O co tak naprawd\u0119 chodzi w negocjacjach?<\/em><\/span><\/b><\/b><\/p>\nSkuteczn\u0105 komunikacj\u0119 z klientem (np. w trakcie negocjacji) cz\u0119sto postrzega si\u0119 tylko\u00a0i wy\u0142\u0105cznie jako zbi\u00f3r technik i strategii wywierania wp\u0142ywu i perswazji. Tymczasem w du\u017cej mierze opiera si\u0119 ona na wykorzystywaniu szerszej, praktycznej wiedzy na temat proces\u00f3w odpowiedzialnych za oczekiwane i po\u017c\u0105dane zachowanie rozm\u00f3wcy.<\/p>\n
Celem tej cz\u0119\u015bci szkolenia jest przekazanie uczestnikom szkolenia fundamentalnych informacji dotycz\u0105cych tego, w jaki spos\u00f3b pracuje umys\u0142 klienta i w jaki spos\u00f3b wiedz\u0119 t\u0119 mo\u017cna wykorzysta\u0107 w trakcie negocjacji.<\/p>\n
\n- \u015bwiat obiektywny vs \u015bwiat subiektywny (mapa \u015bwiata) i co z tego wynika dla skutecznych \u00a0negocjacji<\/li>\n
- umys\u0142 \u015bwiadomy (przetwarzanie g\u0142\u0119bokie) vs umys\u0142 nie\u015bwiadomy\u00a0(przetwarzanie p\u0142ytkie)<\/li>\n
- praktyczne aspekty zasady 5\/9<\/li>\n<\/ul>\n
\nModu\u0142 II<\/span>
\n<\/span>Podstawy kontaktu z klientem (strategie budowania szybkiego kontaktu z klientem \u2013 rapport)<\/em><\/span><\/b><\/p>\nJednym z podstawowych element\u00f3w negocjacji jest umiej\u0119tno\u015b\u0107 wzbudzenia zaufania.<\/p>\n
Celem tego modu\u0142u jest przekazanie uczestnikom szkolenia praktycznych umiej\u0119tno\u015bci dotycz\u0105cych szybkiego nawi\u0105zywania kontaktu oraz wzbudzania w kliencie wielopoziomowego zaufania.<\/p>\n
\n- dlaczego dobry kontakt jest podstaw\u0105 skutecznego porozumiewania si\u0119?<\/li>\n
- rola zmys\u0142\u00f3w w procesie negocjacji<\/li>\n
- w jaki spos\u00f3b szybko i niezauwa\u017calnie budowa\u0107 dobry kontakt z klientem?<\/li>\n
- \u00a0jak b\u0142yskawicznie wytworzy\u0107 atmosfer\u0119 zaufania oraz w jaki spos\u00f3b wykorzysta\u0107 j\u0105\u00a0w procesie negocjacji?<\/li>\n
- jak dopasowa\u0107 si\u0119 do rozm\u00f3wcy na poziomie mowy cia\u0142a, g\u0142osu i stylu m\u00f3wienia?<\/b><\/li>\n<\/ul>\n
<\/p>\n
Modu\u0142 III\u00a0<\/span> <\/b>
\n<\/span>Poznanie podstawowych technik i strategii skutecznej komunikacji na poziomie werbalnym oraz niewerbalnym w prowadzonych rozmowach<\/span><\/em><\/b><\/p>\nKluczem udanych negocjacji jest nie tylko pos\u0142ugiwanie si\u0119 j\u0119zykiem zrozumia\u0142ym dla adresata wiadomo\u015bci, ale przede wszystkim j\u0119zykiem, kt\u00f3ry b\u0119dzie motywowa\u0142 biznesowego partnera do po\u017c\u0105danego dzia\u0142ania.<\/p>\n
Celem tego modu\u0142u jest:<\/p>\n
\n- umiej\u0119tne wykorzystywanie wzorc\u00f3w lingwistycznych rozm\u00f3wcy<\/li>\n
- analiza, identyfikacja i wykorzystywanie typologii klienta w celu osi\u0105gania po\u017c\u0105danych\u00a0 rezultat\u00f3w<\/li>\n
- radzenie sobie w sytuacjach trudnych (utylizacja zastrze\u017ce\u0144)<\/li>\n
- techniki niewerbalnego oddzia\u0142ywania na rozm\u00f3wc\u0119 (zarz\u0105dzanie przestrzeni\u0105)<\/li>\n<\/ul>\n
\nModu\u0142 IV<\/span>
\n<\/span>Neurolingwistyczne wzorce perswazji w negocjacjach<\/span><\/em><\/b><\/p>\nBardzo wa\u017cnym aspektem w prowadzeniu rozm\u00f3w jest wiedza na temat potrzeb i warto\u015bci klienta w odniesieniu do obszaru \u015brodowiska, dzia\u0142a\u0144, przekona\u0144 i warto\u015bci, kt\u00f3re s\u0105 dla niego wa\u017cne.<\/p>\n
Celem tego modu\u0142u jest przekazanie uczestnikom szkolenia wzorc\u00f3w poprawnej identyfikacji warto\u015bci klienta.<\/p>\n
\n- pytania jako podstawa komunikacji\u00a0 (pyt. dope\u0142niaj\u0105ce, rozstrzygaj\u0105ce, sugeruj\u0105ce, hipotetyczne, refleksyjne, naprowadzaj\u0105ce, implikuj\u0105ce potwierdzenie, stymuluj\u0105ce, precyzuj\u0105ce itp.)<\/li>\n
- \u201emagiczne s\u0142owa\u201d – kluczem skutecznych negocjacji<\/li>\n<\/ul>\n
<\/p>\n
Modu\u0142 V<\/span>
\n<\/span><\/b>Ukryte sugestie \u2013 presupozycje – jak przemyci\u0107 niezauwa\u017calnie do umys\u0142u klienta wa\u017cne informacje?<\/b><\/em><\/span><\/p>\nNiewiele os\u00f3b u\u015bwiadamia sobie, \u017ce w trakcie prowadzonych negocjacji pewne konstrukcje werbalne u\u017cyte w odpowiedni spos\u00f3b mog\u0105 sta\u0107 si\u0119 skutecznym narz\u0119dziem wywierania wp\u0142ywu na pod\u015bwiadomo\u015b\u0107 osoby z kt\u00f3r\u0105 negocjujemy.<\/p>\n
Celem tego modu\u0142u b\u0119dzie nabycie umiej\u0119tno\u015bci \u015bwiadomego u\u017cywania presupozycji.<\/p>\n
\n- presupozycje nt. \u015bwiadomo\u015bci<\/li>\n
- presupozycje nt. zmiany czasu<\/li>\n
- presupozycje dotycz\u0105ce pozornego wyporu<\/li>\n<\/ul>\n
i\u00a0 inne\u2026<\/p>\n
\nModu\u0142 VI<\/span>
\n<\/span><\/b>Typologia rozm\u00f3wcy – metaprogramy \u2013 szyfry do umys\u0142u Twojego rozm\u00f3wcy <\/b>\u00a0<\/b><\/em><\/span><\/p>\n(jak wykorzysta\u0107 metaprogramy w procesie negocjacji, czyli jak zmotywowa\u0107 klienta, aby wykona\u0142 najbardziej po\u017c\u0105dan\u0105 akcj\u0119).<\/p>\n
Ka\u017cda osoba kieruje si\u0119 w podejmowaniu decyzji swoim indywidualnym zestawem filtr\u00f3w decyzyjnych i motywacyjnych. Ich znajomo\u015b\u0107 oraz umiej\u0119tne wykorzystanie w prowadzonych negocjacjach znacznie zwi\u0119ksza prawdopodobie\u0144stwo osi\u0105gni\u0119cia sukcesu.<\/p>\n
Celem tego modu\u0142u b\u0119dzie zapoznanie uczestnik\u00f3w szkolenia z podstawowymi metaprogramami<\/p>\n
\n- autorytet zewn\u0119trzny \u2013 autorytet wewn\u0119trzny<\/li>\n
- r\u00f3\u017cnice \u2013 podobie\u0144stwa<\/li>\n
- procedury \u2013 opcje<\/li>\n<\/ul>\n
i inne \u2026<\/p>\n
\nModu\u0142 VII<\/span>
\n<\/span>Radzenie sobie z obiekcjami i zastrze\u017ceniami klienta<\/em><\/span><\/b><\/p>\nKiedy przy stole negocjacyjnym zasiadaj\u0105 strony cz\u0119sto pojawiaj\u0105 si\u0119 u nich r\u00f3\u017cnego rodzaju obiekcje i zastrze\u017cenia.<\/p>\n
Modu\u0142 ten dostarcza uczestnikowi szkolenia informacji na temat tego, jak skutecznie radzi\u0107 sobie z najcz\u0119\u015bciej pojawiaj\u0105cymi si\u0119 zastrze\u017ceniami po stronie klienta? W jaki spos\u00f3b budowa\u0107 pytania tak, aby doj\u015b\u0107 do porozumienia?<\/p>\n
\n- Tr\u00f3jk\u0105t zastrze\u017ce\u0144<\/li>\n
- Strategia Aikido<\/li>\n
- Strategia czasownikowa<\/li>\n
- Dlaczego vs a co musia\u0142oby si\u0119 sta\u0107?<\/li>\n
- \u201eCzy zdarzy\u0142o si\u0119 Panu\/i kiedykolwiek\u2026\u201d\u2013 czyli w jaki spos\u00f3b wywo\u0142ywa\u0107 okre\u015blone stany emocjonalne u klienta?<\/li>\n<\/ul>\n
<\/p>\n
Kliknij tutaj, aby zarezerwowa\u0107 miejsce na szkoleniu<\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Modu\u0142 wst\u0119pny O co tak naprawd\u0119 chodzi w negocjacjach? Skuteczn\u0105 komunikacj\u0119 z klientem (np. w trakcie negocjacji) cz\u0119sto postrzega si\u0119 tylko\u00a0i wy\u0142\u0105cznie jako zbi\u00f3r technik i strategii wywierania wp\u0142ywu i perswazji. Tymczasem w du\u017cej mierze opiera si\u0119 ona na wykorzystywaniu szerszej, praktycznej wiedzy na temat proces\u00f3w odpowiedzialnych za oczekiwane i po\u017c\u0105dane zachowanie rozm\u00f3wcy. Celem […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"parent":15,"menu_order":3,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":[],"_links":{"self":[{"href":"http:\/\/www.skutecznenegocjacje.com.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/21"}],"collection":[{"href":"http:\/\/www.skutecznenegocjacje.com.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"http:\/\/www.skutecznenegocjacje.com.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.skutecznenegocjacje.com.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.skutecznenegocjacje.com.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=21"}],"version-history":[{"count":15,"href":"http:\/\/www.skutecznenegocjacje.com.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/21\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":91,"href":"http:\/\/www.skutecznenegocjacje.com.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/21\/revisions\/91"}],"up":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.skutecznenegocjacje.com.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/15"}],"wp:attachment":[{"href":"http:\/\/www.skutecznenegocjacje.com.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=21"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}